autochlodnia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
























  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

 

    

 

Zabudowa kontenerowa nieizolowana

PRZEZNACZENIE:

Zabudowa kontenerowa - to zamknięte nadwozie, bez izolacji, które przeznaczone jest do transportu różnego rodzaju towarów (nie wymagających konkretnej temperatury transportu), zabezpieczając je przed wpływem czynników zewnętrznych (deszcz, śnieg, wiatr).

 

 

 

 

 

 

 

CHARAKTERYSTYKA KONTENERA KLEJONEGO:

Kontener klejony charakteryzuje się:

Ø  gładkim, modułowym poszyciem ścian-bez nitów na powierzchni - system KLEMBAU,

Ø  zaokrąglonymi narożami górnej obróbki zewnętrznej,

Ø  mniejszą masą własną - stalowy stelaż nośny ścian zastąpiono lżejszymi kształtownikami,

Ø  "płytową" (panelową) konstrukcją zabudowy - każda ściana, dach, podłoga - to oddzielne płyty (panele), połączone ze sobą przez klejenie i skręcanie.

OPIS KONSTRUKCJI ZABUDOWY STANDARDOWEJ:

Podłoga - płaska, o konstrukcji wytrzymałościowej wykonanej ze stalowych cienkościennych kształtowników, śrutowana i zabezpieczona przed korozją środkami poliuretanowymi (farba podkładowa -x2 i podwoziowa farba nawierzchniowa). Podłoga pokryta jest sklejką wodoodporną z powłoką antypoślizgową.

Poszycie zewnętrzne - modułowe - złożone z pasów blachy aluminiowej lakierowanej o szerokości 470 mm, łączone w pionie.

Poszycie wewnętrzne - listwy ze sklejki wodoodpornej w odstępach co 250, 350 mm (6-8 rzędów), pierwsza listwa bezpośrednio przy podłodze.

 Dach i drzwi - to płyty izolowane o grubości 40 mm i konstrukcji: blacha - pianka - blacha (wykonane - jak w zabudowie izotermicznej). Materiałem izolacyjnym jest ekologiczna pianka poliuretanowa.

Takie rozwiązanie zapobiega tworzeniu się skroplin na dachu w skutek różnicy temperatur, spowodowanej warunkami pogodowymi czy przewożonym towarem Płyty charakteryzują się dużą sztywnością, a tym samym zwiększa się sztywność i wytrzymałość całej zabudowy.

Obróbka zewnętrzna - kształtowniki aluminiowe, lakierowane, w kształcie teownika i z półokrągłym narożem.

Rama tylna - konstrukcja spawana z blachy stalowej kwasoodpornej.

Okucia zabudowy (zawiasy, zamknięcia, zabezpieczenia drzwi) - stal kwasoodporna.

Wyposażenie:

Ø  dwuskrzydłowe drzwi tylne otwierane są do kąta 270o, a drzwi boczne (prawe) - do kąta 180o,

Ø  oświetlenie wnętrza sterowane z kabiny kierowcy (2¸4 lampy - zależnie od długości nadwozia, chowane w płycie dachu,

Ø  drabinki wejściowe - pod podłogą: z tyłu i bocznych drzwi,

Ø  bariery przeciwnajazdowe (antyrowerowe), światła obrysowe - zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Ściany nadwozia wytwarzane są według systemu KLEMBAU. Każda ściana to usztywniona płyta o konstrukcji; blacha - profilowane słupki, które stanowią konstrukcję nośną. Słupki z modułami blachy (pasami blachy), łączy się za pomocą nitowania i klejenia. Nity wiążące słupki z pasami blach są od zewnątrz niewidoczne. Panele ścian łączy się z konstrukcją podłogi i dachem za pomocą kształtowników aluminiowych o specjalnych kształtach poprzez skręcanie i klejenie. W celu zwiększenia wytrzymałości i sztywności nadwozia, połączenia klejone wzmacnia się miejscowo połączeniem nitowym.

Wyposażenie opcjonalne i dodatkowe:

Ø  możliwość wykonania dodatkowych drzwi bocznych w lewej ścianie,

Ø  pełne poszycie wewnętrzne - sklejka na całej powierzchni ścian,

Ø  wyposażenie wnętrza zabudowy - na życzenie klienta,

Ø  burta załadowcza.

U W A G A:

Produkujemy kontenery specjalistyczne do transportu odzieży. Na wewnętrznych ścianach nadwozia zamontowane są panele z siatką otworów do mocowania drążków na wieszaki.