autochlodnia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
























  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

 

    

 

PRZEZNACZENIE:

Zabudowa chłodnicza - to zamknięte nadwozie izolowane, które przeznaczone jest do transportu towarów w stanie zmrożonym, z gwarancją stabilnej ujemnej temperatury wnętrza lub innej wymaganej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PARAMETRY IZOLACYJNE:

Współczynnik przenikania ciepła - poszycie aluminiowe (badania przeprowadzono na nadwoziu o wymiarach 6320 x 2440 x 2100 mm i grubości ścian 60 mm, a podłogi 115 mm) :

Ø  dla ścian - 0,40 W/m2K

Ø  dla podłogi - 0,55 W/m2K

OPIS KONSTRUKCJI ZABUDOWY STANDARDOWEJ ALUMINIOWEJ:

Ø  Podłoga - płaska, izolowana na grubość od 80 do 140 mm (zależnie od typu samochodu i wymagań). Konstrukcja wytrzymałościowa wykonana jest ze stalowych cienkościennych kształtowników.

Ø  Poszycie wewnętrzne, to sklejka wodoodporna pokryta ryflowaną, bądź gładką blachą aluminiową.

Ø  Poszycie spodnie - to tworzywo laminatowe bez żelkotu. Materiałem izolacyjnym jest ekologiczna pianka poliuretanowa.

Ø  Rama pośrednia - wykonana ze stalowych cienkościennych kształtowników, śrutowana i zabezpieczana przed korozją środkami poliuretanowymi (farba podkładowa -x2 i podwoziowa farba nawierzchniowa).

Ø  Poszycie zewnętrzne i wewnętrzne - blacha aluminiowa, lakierowana.

Ø  Materiał izolacyjny (ściany, dach, drzwi) - ekologiczna pianka poliuretanowa.

Ø  Obróbka zewnętrzna - kształtowniki aluminiowe, lakierowane.

Ø  Rama tylna i przednia - konstrukcja spawana z blachy stalowej kwasoodpornej.

Ø  Obróbka wewnętrzna - kątowniki aluminiowe w stanie surowym.

Ø  Okucia zabudowy (zawiasy, zamknięcia, zabezpieczenia drzwi) - stal kwasoodporna.

Wyposażenie:

Ø  dwuskrzydłowe drzwi tylne otwierane są do kąta 270o, a drzwi boczne (prawe) - do kąta 180o,

Ø  oświetlenie wnętrza sterowane z kabiny kierowcy (od 2 do 4 lamp) - zależnie od długości nadwozia, chowane w płycie dachu,

Ø  drabinki wejściowe - pod podłogą: z tyłu i bocznych drzwi,

Ø  bariery przeciwnajazdowe (antyrowerowe), światła obrysowe - zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Ø  Ściany, dach, drzwi - to płyty o konstrukcji 3-warstwowej (blacha - pianka - blacha), o dużej sztywności i wytrzymałości, wykonywane na gotowy wymiar zabudowy.

Ø  Grubość ścian bocznych wynosi od 60 do 75 mm, ściany przedniej i dachu od 60 do 120 mm - (zależnie od wymagań).

Ø  Cała konstrukcja zabudowy jest nitowana i klejona, by zagwarantować odpowiednią wytrzymałość, sztywność oraz jak najlepsze właściwości izolacyjne.

OPIS KONSTRUKCJI ZABUDOWY STANDARDOWEJ LAMINATOWEJ:

Ø  Podłoga i rama pośrednia - jak wyżej.

Ø  Poszycie zewnętrzne i wewnętrzne - tworzywo laminatowe, lakierowane.

Ø  Materiał izolacyjny - (ściany, dach, drzwi) - polistyren o grubości 60, 80, 100 mm,

Ø  Ściany, dach, drzwi - to warstwowe płyty klejone, gładkie na całej powierzchni, o konstrukcji: laminat z żelkotem (na zewnątrz) - polistyren - sklejka - laminat, wykonywane na gotowy wymiar zabudowy. Płyty charakteryzujące się bardzo dużą sztywnością i wytrzymałością. Łączna grubość ścian bocznych wynosi 70, 90 mm, natomiast ściany przedniej i dachu - 70, 90, 110 mm (zależnie od wymagań).

Ø  Zabudowy laminatowe charakteryzują się bardzo dużą trwałością i wykazują mniejszą wartość współczynnika przenikania ciepła.

Stosujemy agregaty firmy CARRIER oraz THERMO-KING. Dobór agregatu zależy przede wszystkim od pojemności przestrzeni chłodzonej, wymaganej temperatury i od czasu trwania transportu. Z pośród różnych typów agregatów, można wybrać agregat:

Ø  z pojedynczym zasilaniem (w drodze) - agregat chłodzi tylko podczas pracy silnika samochodu,

Ø  z podwójnym zasilaniem ( w drodze + sieć) - agregat chłodzi podczas pracy silnika samochodu i można chłodzić towar na postoju, zasilając agregat z sieci elektrycznej 220 V,

Ø  zasilany własnym silnikiem spalinowym - praca agregatu nie zależy od pracy silnika samochodu.

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE I DODATKOWE:

Ø  podłoga szczelna antypoślizgowa - wylewana tworzywem poliuretanowym o dużej odporności na ścieranie,

Ø  wyposażenie wnętrza zabudowy - na życzenie klienta

Ø  burta załadowcza.